Usein kysytyt kysymykset
Pohditko siivouspalvelun tilaamista ja siihen liittyviä käytännön asioita? Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin Loiste Siivouksen palveluihin liittyen aina tilauksesta, valmistautumiseen ja ongelmatilanteiden hoitoon.
Siivouspalvelujen tilaus
-
Miten tilaan siivouksen kotiini tai yritykseeni?
Loiste Siivoukseen voit olla yhteydessä puhelimitse 044 737 7070, sähköpostitse info@loistesiivous.fi tai nettisivujemme lomakkeen kautta. Teemme monipuolisesti kotisiivousta ja yrityssiivousta Oulun alueella.
-
Kuinka usein siivoojaa tarvitaan?
Jokainen koti ja toimisto ovat erilaisia. Siksi on vaikeaa sanoa yhtä oikeaa mallia siivoukselle ja siivouskertojen tiheydelle. Olemme mielellämme kanssanne suunnittelemassa tarpeisiinne sopivia toimenpiteitä ja aikatauluja. Voimme halutessanne myös antaa omat suosituksemme.
-
Kuinka kauan siivous kestää?
Olemme tehokkaita ja tarkkoja työssämme. Emme koskaan käytä turhaan aikaa, mutta olemme valmiita pitkäaikaisiinkin urakoihin. Teemme lisäksi aina arvion uuden asiakkaan tarpeista ja siitä, kauanko aikaa menee.
-
Paljonko siivouspalvelu maksaa?
Loiste Siivouksella laskemme aina asiakaskohtaisen tarjouksen siivouksesta. Hinta määräytyy käytetyn ajan ja työn laadun mukaan.
-
Kuuluvatko siivouspalvelunne kotitalousvähennyksen piiriin?
Kyllä kuuluvat. Kaikki Loisteen siivouspalvelut kuuluvat kotitalousvähennyksen piiriin. Voit lukea lisää kotitalousvähennyksestä ohesta.
Valmistautuminen siivoukseen
-
Kuinka valmistautua siivoojan tuloon?
Ennen siivoojan tuloa ei tarvitse valmistautua erityisesti. Huolehdimme, että olet tietoinen tarkalleen siitä, milloin tulemme ja mitä teemme kodissasi tai yrityksesi tiloissa. Me kunnioitamme jokaista tilaa kuin se olisi omamme.
-
Montako siivoojaa tulee paikalle?
Yleensä siistijämme kulkevat pareittain. Kahdella siivoojalla pystymme puolittamaan siivoukseen kuluneen ajan, ja näin pääset nopeammin nauttimaan puhtaista tiloista.
-
Tarvitsetteko siivousvälineitä?
Sinun ei tarvitse antaa käyttöön mitään omia siivousvälineistäsi, sillä meillä on aina mukanamme puhtaat, ammattitasoiset, laadukkaat ja tehokkaat siivousvälineet ja myrkyttömät siivousaineet.
-
Voinko olla paikalla silloin, kun siivooja tulee siivoamaan?
Tottakai! On kuitenkin hyvä huomioida, että paikalla olon ei tulisi vaikuttaa siivousajan venymiseen tai siihen, että jotkin siivoustoimenpiteet tulevat mahdottomiksi hoitaa. Meille on tärkeää, että siivous voidaan hoitaa niin, että siitä on mahdollisimman vähän vaivaa sinulle, kodillesi tai yrityksellesi.
-
Voinko tilata saman siivoojan uudelleen?
Lähtökohtaisesti pyrimme järjestämään samat tutut siistijät, jotta asiakaskokemus säilyy teille aina helppona ja miellyttävänä. Tutustutamme kuitenkin kotiinne useamman siistijän, jotta voimme tarjota laadukasta palvelua myös loma-aikoina ja muiden poissaolojen sattuessa. Voit kertoa meille toiveesi siistijöistä ja pyrimme vastaamaan siihen mahdollisimman hyvin.
-
Voinko antaa siivoojalle kotini tai toimistoni avaimen?
Voit sopia avainten luovuttamisesta, ovikoodista ja muista asioista asiakaspalvelumme kanssa. Avainten luovuttamisesta tehdään aina virallinen kirjallinen sopimus.
-
Mitä jos siivoukseen kuluukin arvioitua vähemmän aikaa?
Laskutamme asiakkaitamme ainoastaan siivoukseen käytetyn ajan mukaan.
Toiminta ongelmatilanteissa
-
Miten toimitaan, jos siivooja ei tule paikalle sovittuna aikana?
Onneksi on todella harvinaista, että siivooja estyisi saapumasta paikalle sovittuna aikana. Jos kuitenkin joskus kävisi niin ikävästi, pyydämme sinua olemaan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 050 546 2145. Hoidamme asian mahdollisimman nopeasti kuntoon ja saat tilalle tarvittaessa toisen siivoojan tai halutessasi hyvitämme peruuntuneen siivouksen sinulle.
-
Mitä teen, jos siivoojani on myöhässä?
Ilmoitamme sinulle aina etukäteen, jos siivoojamme on jostakin syystä myöhässä sovitusta aikataulusta. Hoidamme asian kanssasi sovitusti kuntoon. Siivouksen kestoon tai sisältöön myöhästyminen ei meidän puoleltamme vaikuta.
-
Voiko laskussanne olla ikäviä yllätyksiä?
Maksat meillä aina vain siitä, mistä on etukäteen sovittu. Jos siivoukseen kuluu ennakoitua vähemmän aikaa, hyvitämme erotuksen. Jos siivoukseen kuluu jostain syystä arvioitua enemmän aikaa, ylimääräinen työ hyväksytetään aina asiakkaalla ennen kuin sitä aloitetaan. Näin laskussasi ei koskaan ole mitään, mistä emme olisi etukäteen sopineet!
-
Miten siivouskertanne on vakuutettu?
Olemme vakuuttaneet työmme. Mahdollisen vahingon sattuessa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista; viimeistään kolmen vuorokauden sisällä siivouksen ajankohdasta.
-
Onko siivouksillanne sataprosenttinen tyytyväisyystakuu, ja mitä se käytännössä tarkoittaa?
Haluamme, että voit olla joka kerta tyytyväinen siivoukseemme. Ellet kuitenkaan jollakin kerralla ole täysin tyytyväinen, siivoamme puutekohdat ilmaiseksi uudelleen. Tyytymättömyydestä tulee kuitenkin tehdä kirjallinen reklamaatio 24 tunnin sisällä alkuperäisen siivouksen päättymisestä.