Usein kysyttyä
Mitä tapahtuu, kun tilaa siivoojan?
Siivooja tulee kotiisi sinua ja kotiasi kunnioittaen. Ennen siivoojan tuloa ei tarvitse valmistautua erityisesti. Huolehdimme, että olet tietoinen tarkalleen siitä, milloin tulemme ja mitä teemme kodissasi.
Olemme tehokkaita ja tarkkoja työssämme. Emme koskaan käytä turhaan aikaa, mutta olemme valmiita pitkäaikaisiinkin urakoihin. Teemme lisäksi aina arvion uuden asiakkaan tarpeista ja siitä, kauanko aikaa menee.
Jokainen koti ja toimisto ovat erilaisia. Siksi on vaikeaa sanoa yhtä oikeaa mallia siivoukselle ja siivouskertojen tiheydelle. Olemme mielellämme kanssanne suunnittelemassa tarpeisiinne sopivia toimenpiteitä ja aikatauluja. Voimme halutessanne myös antaa omat suosituksemme.
Sinun ei tarvitse antaa käyttöön mitään omia siivousvälineistäsi, sillä meillä on aina mukanamme puhtaat, ammattitasoiset, laadukkaat ja tehokkaat siivousvälineet ja myrkyttömät siivousaineet.
Lähtökohtaisesti meiltä tulee sopimussiivouksiin aina sama tuttu siivooja, jotta asiakaskokemus säilyy teille aina helppona ja miellyttävänä. Kertasiivouksissa emme valitettavasti aina voi luvata samaa siivoojaa jokaiselle siivouskäynnille. Voit kuitenkin kertoa meille toiveesi, ja vastaamme siihen aina mahdollisimman hyvin.
Avainten luovuttaminen on aina sinun ja siivoojan välinen asia. Voit aina sopia avainten luovuttamisesta, ovikoodista ja muista asioista asiakaspalvelumme kanssa. Avainten luovuttamisesta tehdään aina virallinen kirjallinen sopimus.
Voit olla kotonasi aina kun haluat. Myös lapset ja lemmikit saavat olla kotona vapaasti. Tietysti on hyvä huomioida, ettei heidän vuokseen siivousaika ylity tai jotkin siivoustoimenpiteet tule mahdottomiksi hoitaa loppuun.
Siivous ja sen kulut
Loisteella laskemme aina asiakaskohtaisen tarjouksen siivouksesta. Hinta määräytyy käytetyn ajan ja työn laadun mukaan.
Maksat meillä aina vain siitä, mistä on etukäteen sovittu. Jos siivoukseen kuluu ennakoitua vähemmän aikaa, hyvitämme erotuksen. Jos siivoukseen kuluu jostain syystä arvioitua enemmän aikaa, ylimääräinen työ hyväksytetään aina asiakkaalla ennen kuin sitä aloitetaan. Näin laskussasi ei koskaan ole mitään, mistä emme olisi etukäteen sopineet!
Jos selviydymme siivouskohteesta nopeammin kuin olimme arvioineet, hyvitämme aikaerotuksen eli palautamme asiakkaalle summan, joka vastaa käyttämättä jäänyttä aikaa.
Yleensä kodin ylläpitosiivouksen tekee yksi siivooja. Mikäli siivousaika on yli kuusi tuntia, siivouksen hoitaa kaksi siivoojaa samanaikaisesti. Kahdella siivoojalla kuitenkin aina puolitamme siivoukseen kuluneen ajan, ja näin pääset nopeammin nauttimaan puhtaasta kodistasi.
Kaikki Loisteen siivouspalvelut kuuluvat kotitalousvähennyksen piiriin. Kotitalousvähennys on 40% kaikkien siivouksiemme hinnoista, ja se hyvitetään teidän henkilökohtaisessa verotuksessanne aina seuraavan vuoden joulukuussa, kunhan muistat hakea sitä veroilmoituksessasi.
Kotitalousvähennys haetaan suoraan verottajalta. Lisätietoa kotitalousvähennyksestä ja sen hakemisesta löydät verottajan sivulta.
Laadukas siivous
Meille siivouksen ja kaikkien palveluittemme laatu on ensiarvoisen tärkeää ja kiinnitämme siihen huomiota kaikessa. Laatu muodostuu ystävällisestä asiakaspalvelusta, lupausten pitämisestä, laadukkaista työvälineistä, myrkyttömistä pesuaineista sekä työntekijöittemme työhyvinvoinnista.
Onneksi on todella harvinaista, että siivooja estyisi saapumasta paikalle sovittuna aikana. Jos kuitenkin joskus kävisi niin ikävästi, pyydämme sinua olemaan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme. Hoidamme asian mahdollisimman nopeasti kuntoon, ja saat tilalle tarvittaessa toisen siivoojan. Tai halutessasi hyvitämme peruuntuneen siivouksen sinulle.
Ilmoitamme sinulle aina etukäteen, jos siivoojamme on jostakin syystä myöhässä sovitusta aikataulusta. Hoidamme asian kanssasi sovitusti kuntoon. Siivouksen kestoon tai sisältöön myöhästyminen ei meidän puoleltamme vaikuta.
Olemme vakuuttaneet työmme. Mahdollisen vahingon sattuessa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista; viimeistään kolmen vuorokauden sisällä siivouksen ajankohdasta. Alan yleisten käytäntöjen mukaisesti vakuutuksemme ei kuitenkaan kata henkilökohtaisten arvoesineiden katoamista.
Haluamme, että voit olla joka kerta tyytyväinen siivoukseemme. Ellet kuitenkaan jollakin kerralla ole täysin tyytyväinen, siivoamme puutekohdat ilmaiseksi uudelleen. Tyytymättömyydestä tulee kuitenkin tehdä kirjallinen reklamaatio 24 tunnin sisällä alkuperäisen siivouksen päättymisestä.